ASSALAMMUALAIKUM :)
hari ni , 11/6/2012 . kay hari pertama pelajar sekolah menjejakkan kaki ke sekolah setelah 2 minggu cuti . and mcm biasa laa kan , aku susah nak bangun . maklum laa dah biasa bangun lambat . and hari ni juga aku dengan semua membe membe dah plan nak baling tepung dekat Ariff Azhar tersayang sempena birthday die 4 / 6 / 2012 .
kiteorang plan nk baling tepung kt die lepas balik skola gitu laa kan xD kay dalam kelas punya laa lama nak menunggu waktu balik . sometime tengok jap muka Arip . hmm kesiannya nak baling die tepung . jantung aku dah dup dap dup dap dah . then bila dah sampai waktu balik , jumpa Fajar and Iqa jap . dorang ckp jngan terus gerak taman sbb nnti Arip syak kiteorang nk baling die tepung -.-
so lepak dekat pondok jap . kejap je tak lame . kay Haziq dgn Ungku babeng pegi ckp pasal nk buad jemput-jemput . mesti laa Arip syak nnti . after that kiteorang gerak kelua skola teros pegi taman . kay sumpa tak sabar nk baling pakwe aku tepung >.< Harharhar *ketawe jahat* .
at the time , aku panggil Arip . bebual bual dgn die pasal watak tambahan dlm relation kiteorang -.- *Sarah Joe* namanya . kay buad cite sikit pasal pompuan tuu . hehe >.< and then , SERANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ! kay Ibal start baling tepung . EHHH ! AKU NK ORANG FIRST LAA BALING TEPUNG KAT DIE ! spoilllll -.- and we have fun kejar sane sini . even tepung masuk mata lubang hidung lubang telinga . ehhh nasib laa kan ;D
Dear Ariff Azhar : biy , sory buad suprise mengejut mcm ni . soryy kay ? byy buad smua ni to make you happy . I LOVE YOU SAYANG :)