assalammualaikummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !
hai awak semua rindu saya tak saya rindu tapi bukan rindu awak semua tapi saya rindu blog buruk saya ni saya rindu nak updated dan edit blog saya yang sangat sangat di sayangi hihihi maaflah saya jadi macam ni sebab saya kepenatan huhu
well ^^ penat tak baca menatang tu? aku tahu penat . aku yang type pun penat apalagi kau kau semua . ehh jangan tiru apa yang aku tulis kay sebab itu semua kesalahan tatabahasa . tiada koma , tiada nokhtah . kalau cikgu salina yang macam selena gomez tu baca mesti die marah .
allahuakbar :') thanks to god sebab masih bagi kita peluang untuk bernafas dan untuk terus meneruskan hidup . pleasee jangan sia sia kan peluang yang allah dah bagi pada kita . sayangi dan hargai orang sekeliling kita . jangan nanti bila mereka dah pergi , kita akan merasa terkilan :'3
kenape aku type statements mcm ni ? hmm kay . atok aku sakit . dah dekat dua minggu atok demam . aku kesiankan atok . aku takot . takot kehilangan atok * tu laa yang bermain dekat fikiran aku sejak dua menjak ni . kaki atok sakit . atok susah nak jalan . seriously , aku menangis tengok atok macam tu.
sekali lagi aku nak cakap , kesian atok . atok sakit . kalau lahhh sakit atok tu boley pindah - pindah , aku nak share dengan atok . taknak atok tanggung semua tu sorang - sorang . sumpah tak sanggup tengok . setiap kali duduk depan atok , tengok atok makan , air mata mesti mengalir even setitik pon . tapi aku tahu , atok tak perasan . sebab ? sebab atok tengah menangung sakit .
frankly speaking , kalau boley aku taknak tinggalkan atok sesorang . and sebab tu , aku sanggup angkut semua barang - barang aku dari rumah kulai , bawak balik rumah majidee . aku nak jaga atok , nak jaga atok sampai atok sihat :')