ASSALAMMUALAIKUM :')
Hai A , kau nak tahu ? aku percaya kau . yessss , percaya sangat-sangat . even kau bukan abang kandung aku , tapi seriously aku dah anggap kau mcm abang kandung aku dohh . tapi kau tengok laa ape yang kau dah buad dekat aku . aku terkejut bile bace IM IM kau dengan si perampas tu . yesss terkejut sangat-sangat . rase macam nak nangis pon ade wehhh .
sebab ape ? sebab selame ni aku selalu story dekat kau pasal si perampas tu . jap , kau boley tak bayangkan perasaan aku mcm mne . aku story dekat kau pasal and rupa-rupanya kau usha perampas tu . Ya Allah , taktahu laa aku nk ckp . tapi aku nk kau tahu yang aku betul-betul kecewa dengan kau . even aku dah tegur kau time kau IM aku , tapi hati aku kecewa dengan sikap kau . perangai kau .
tapi salah aku juga kott . aku selalu cerita pasal si perampas tu dekat kau . then kau boley tanya dekat die " kenape si farah tu benci dekat awak ? " A , kenape tanye mcm tu ? dah terang lagi bersuluh si perampas tu dah rampas ex aku dulu . buad ape tanye die ? dalam fikiran aku mase aku baca IM IM kau dengan die yang di penuhi bentuk bentuk love ialah " kau double face " :/