sudah cukup cukup sudah .. cukup sampai di sini saja .. daripada batin terseksa .. cintaku kau balas dengan dusta :) kay nak bagitahu semuaaaa . nak tahuu ? mehh bace entry niee . besok , khamis , 23 mei 2012 , kami dicutikan daripada menghadapi peperiksaan pertengahan tahun . yesss alhamdulillah ya allah . dapat jugak otak aku berehat walaupun cuma sehari jee . and di sebabkan esok tk exam , aku and girlfriend tersayang , nur suhaidah binti johari . hmm hmm hmm kiteorang stay duaorang jee . dalam erti lain kiteorang ber-dating . yesss dh lame sebenarnya tk dating dgn die :D first-first bile kelua kelas kiteorang pegi toilet duluu . kay aku ingat kan ariff azhar tersayang stay tapi .... hmm tkpe laa die lupe aku tuu . harhar :D perkara wajib setiap kali duduk berdua dengan sue sayang ialah bergosip . yessss aku dengan die tak pernah tak bergosip . ade je gosip gosip hot warm cold yang muncul . tadi aku luahkan semuaaaaaa perasaan aku dengan die . yesssss semua . aku cakap semuanya dekat die . and lepastu aku rase lega sbb tak perlu tanggung ape yang aku rase nie sesorang . yessss , sue is a good friend . die pandai simpan rahsia aku , die pandai pujuk hati aku , die pandai buad aku terhibur . aku tak pernah bosan membe dengan kau sue :') and tadi , die cakap die tak boley lupakan something nie . something yang bagi aku dah biase aku buad sesorang tapi bagi die laen sebab die tak pernah tengok aku buad this something. nangis :) yesss die cakap die tak boley lupekan aku nangis time break dengan ex-boyfriend aku . die cakap time tu aku nangis kt toilet mcm orng kene semputt . yesss aku pon perasan mcm aku kne semputt tapi ..... hmm ntahh lewww tktahu kenape aku nngis smpai mcm tu sekali :) kay aku tktahu nk updated ape lagi . actually bnyk yg kiteorang buad time dating tadi . nyanyi , makan burger , nyanyi lagi and story mory . and .... i dont know what to write .. see you in next post kay geng :)