kay aku bosan kay bosannnnn . sekejap online facebook sekejap bukak youtube sekejap buad ini sekejap buad itu . nasib baik laa ariff azhar tersayang always text aku . die yang kurangkan rase boring aku nie . thanksyouuu sayang and now i don't know why tetibe aku teringat mereka . yesss , teringat bebo bebo aku . they is ....
nurul nabilah
nada susanti
siti aisah
winda herawati
ehh babe , aku teringat time dulu-dulu . haaaa , time dulu-dulu first-
first kite membe . korang ingat ? aku sentiase ingat :) aku akan ingat sampai aku mati . aku akan ingat macam mane kite start membe , macam mane persahabatan kite berjalan , macam mane dan macam mane . maybe orang sekeliling fikir kite nie budak jahat . ehhh i'm means macam budak degil . suke buad yang bukan-bukan . but people nowadays , dorang tahu menilai sesuatu tu dari luaran , bukan dalaman . so here , aku ade sikit nukilan untuk korang bebo bebo :*
| | | |
|
v
the frienship is began dengan bertarikh 28 Feb 2011 . that's evening , around waktu asar .... time tu kiteorang membe biase biase jee . tak rapat mcm sekarang . tktahu kenape time tu kiteorang boley jalan sesame then terfikir nak ponteng . actually time tu fikir nk ponteng kt kantin jee but tetibe ade budak lelaki dtng takut-takut kan kiteorang kekonon panggil cikgu . that's time kiteorang takut gile and tak terfikir pape pon . yang kiteorang tahu , time tu nak lari , nak sembunyikan diri daripada cikgu .
kiteorang teros lari lari and lari . *ehh jangan bayangkan kiteorang lari mcm nk berlumba lari kay -,- ... kay padahal time nie cikgu takde pon .. kiteorang je haa yang gelabah sngt takot kantoi dengan cikgu . kiteorang terus naik blok terbaru skola . kay blok tu actually dlm pembinaan lagi . pelajar tak dibenarkan naik blok tuu . tapi kiteorang pkai redah jee . tak fikir pape laa katekan :)
kiteorang stay dekat tangga . ingatkan nak turun balik tapi tetibe ade cikgu perempuan nie nmpk kiteorang . die panggil kiteorang tapi takkan laa nak serah diri mcm tu je kan ? so kiteorang lari naik tingkat 3 blok tuu . yessss , sumpa kelakar time t
uu :D kiteorang masuk dalam dewan blok tu tapi skrang dah jadik kelas kott . kiteorang sembunyi dekat celah-celah dinding . then nmpk pintu belakang dekat-dekat s
itu , kiteorang pon redah lari menuju kt pintu tu .
time tu semua terbongkok-bongkok sebab tknak kantoi dengan cctv . at the same time , cikgu disiplin tengah cari kiteorang :) bile dah smpai dekat hujung-hujung ,rupa-rupanye dekat situu takde tangga . yessss , terpakse patah balik masok bende alah dewan tuu . and bile dah berape minit dlm dewan tu , masing-masing fedup . kiteorang pon fikir nk turun dari blok tuu . dengan lagak slow emotion, masing-masing turun tangga . but time tu cikgu bertuah dapat tangkap kiteorang .
kay time tu semua muka dah cuak . and nk tahu ape jadik lepastu ? kiteorang kene denda angkat sedozen kertas a4 dengan tangan lurus ke atas selame 2 jam lebih . kay aku nangis .
semua nangis . tapi dalam nangis-nangis tu , kiteorang tetap bekerjasama protect each other . sweet kn kiteorang ? yesss aku tahu kiteorang sweet :P tpi tu semua time awal-awal tahun 2011 . pertengahan tahun , kiteorang dah berubah sikit . semua dah focus kt study . ehh focus ke ?
and now alhamdulillah kiteorang punye friendship dah mencecah 1 year 2 months 3 weeks 3 days . alhamdulillah dieorang ade time aku perlukan dorang . time aku sedih, happy, up and down dorang always beside aku .
nurul nabilah
| |
v
die membe sereject aku sekutu aku segosip sehafal aku semua die . yessss tak dinafikan die nie agak nakal sikit but dalam nakal nakal die pon , die ade semangat persahabatan . time aku break dengan ex boyfriend aku and aku menangis dalam toilet sekolah , die yang pujuk aku die yang peluk aku . die yang bagi nasihat bagai semua dekat aku . die yang teach aku macam mane nak study. maybe orang yang tak rapat dengan die akan judge die sombong gedik bagai ... tapi aku dah kenal die . i know he well . and aku bangga ade membe macam die :')
nada susanti
| |
v
kay minah nie . die kepochi sikitt . tapi dalam kepoh-kepoh die pon , actually die pandai . even die suke reject orang , die tahu hargai membe-membe die . die suka cakap ikot sedap mulot . kepochi la katekan :)
siti aisah
| | |
v
this girl :) membe aku dari fom 1. kay die nie uke berlagak sikit . tapi tu time fom 1 laa , sekarang tak lagi . 3 tahun aku membe dgn die , aku kenal die . hampir setengah rahsia aku , jadik rahsia die . die tahu aku suka ape , benci ape , suka siapa dan benci siapa . kay minah nie laa yang lagi aku sayang :*
winda herawati
| | |
v
preety girl with the nice eyes , pink lips . yessss die nie memang lawaa . tapi .... die punye ketawe punya laa macam pontianak terlepas . suara die ? hmm jngn ckp laa kan . memang tk boley control gilee . sometime kiteorang terhibur dengan lagak-lagak spontan die tuu . kalau bab-bab pakwe boyfriend bagai nie , aku suka kongsi sikong dengan die . sebab ? haaaa entah laa :D
beloved friends , you all like my strength. i will not be enthusiastic if yo not beside me . i hope our friendship will last forever even though each other had been married