menyesal aku putuskan kamu ... kerna ternyata aku tak mampu ... menahan siksa azab cintamu ... aduhh aduhh mana tahan batinku ... :)
bebas merdeka terlepas ... yess finally aku bebassssssssssssss ... bebas dari peperiksaan pertengahan tahun . peperiksaan yang mendebarkan yang megugupkan yang mengetarkan ... kay ape wa ngarot ? ignore it :) kay kay , tadi merupakan last paper exam . kay paper sains . sains kay sains . sebenarnya aku tak pernah minat sains tapi alhamdulillah aku boley jawab soalan .
chapter kestabilan yang aku rase paling senang aku jawab . tapi tktahu laa betol or tak aku jawab . harap-harap betol laa kan :) and the best part is bile aku and girlfriends dalam kelas semua meniru . tapi tak tiru semua soalan lewww . aku tiru mane yang aku rase patut aku tiru . harhar :D
lepas cikgu dah kutip paper exam tu , aku rase macam waaaaaaaaaaaa merdekaaaaaaaaaa!