Haiii sweet stalkers , NUR FARAHIN JEFRI here . kayy now aku nak cakap yang aku dah delete sume old old post aku . semua pasal AZAM semua pasal IQMAL aku dah delete . aku rase macam bodoh bilee ingat ingat dekat dorang . heiii , dorng dah ade girlfriend masing masing babe . aku pon dah ade boyfriend kan? sooo , life must go on .
and now aku sedang berbahagia dengan pelajaran , kawad PKBM(L) , persiapan majlis kahwin pakcikk akuu and everythinggg . yesss tak di nafikan aku macam happy bile dah break dengan DIA . takde laa rase macam sakit hatii and perut senakk dengan perangai DIA . and tak di nafikan juga aku sedih break dengan DIA sbb hati dah sayang kan?
okayy dahhh , forget it . aku dah ade ARIFF AZHAR and i'm happy with him . and my wish is , ARIFF takkan buad aku mcm mane DIA buad akuu .
POST NIE POST LAST UNTUK KAU . LEPAS NIE TAKDE LAGI . TAKDEEE LAGI POST UNTOK KAUUUU xD